Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Problema de verificação na App Store


dtorgo

Posts Recomendados

  • Respostas 15
  • Criado
  • Última resposta

Top Postadores Neste Tópico

Bom, o problema voltou...

Troquei o meu 3Gs pelo iPhone 4 e não consigo atualizar meus apps

pq a verificação pede no campo province 3 letras.

Por favor, alguém sabe o pq? Como resolver?

Obrigado, Diego.

E se você colocar assim "SP ", já chegou a tentar fazer isso?

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Tentei remover e adicionar o cartão, consigo normalmente comprar pelo iTunes, porém ele diz no iPhone que como é a primeira compra em um aparelho novo precisa autorizar, não to conseguindo de jeito maneira, mandei um email pra Apple e responderam isso:

Dear Pedro,

I understand that you have been receiving an error message when attempting to verify your billing information on your iPhone. I can certainly appreciate your desire to get this resolved. My name is Cato and I would be more than happy to help you out with this today.

In order to fix this problem, Pedro, we are going to need to completely remove the credit card information using your device and then add it back on the same device. Here is a set of simple instructions that will show you how to get the credit card removed from your account using your iPhone:

1. Open Settings on your iPhone

2. Scroll down and select "Store"

3. Select "View Account"

4. You will see a prompt telling you that you need to sign in. Hit Continue and enter your account name and password in the next window that pops up.

5. Select the section that shows what credit card you have on file

6. You will be brought to a screen that shows your credit card information and your billing information. Tap the Credit Card and set it to "None"

7. Hit Done.

Once the credit card information is removed, follow these simple steps to add the credit card back to the account using your iPhone:

1. Open Settings on your iPhone

2. Scroll down and select "Store"

3. Select "View Account"

4. You will see a prompt telling you that you need to sign in. Hit Continue and enter your account name and password in the next window that pops up.

5. Select the section that shows what credit card you have on file

6. You will be brought to a screen that shows your credit card information and your billing information. Tap whichever option your credit card is (Visa, Mastercard, etc.)

7. This will then open up the option to add your credit card number, security code and expiration month and date. Fill out the information and hit Done.

Should you continue to experience difficulty after following these steps, or if you encounter an error message when removing your credit card information, please reply to this email and provide the following information:

- the billing address listed on the account

- permission to reset your iTunes Store account's password

- the last four digits of the credit card used for your iTunes Store account

Upon receiving your response, the iTunes Store will verify your billing address, reset your password, and test your account. You will then receive an email with your new password and further instructions.

Thank you very much for being part of the iTunes Store family, Pedro. I hope you have a great day.

Sincerely,

Cato

iTunes Store Customer Support

Please Note: I work M, W, Th, F, S; 12:30PM-9:00PM ET for the week of September 19th.

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 1 mês depois...
  • 9 meses depois...

Fiquem tranquilos, isso é um problema cuja única solução é esperar e tentar outras vezes.

Já faz tempo que isso acontece e sempre volta a funcionar depois. Mesmo que se faça restore, sincronia, atualização.. nada disso vai resolver pois o problema não é com os aparelhos.

Isso é algum erro com a App Store ou servidores.

O chato é ter que esperar e ficar tentando, tentando... mas não se preocupem porque não é nada com os aparelhos não.

Digo isso porque comigo já aconteceu inúmeras vezes, aí, só dar um tempo.. dois tempos.. mas isso é temporário.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 3 meses depois...
  • 1 mês depois...

fdasfdasf

support_emailheader.gif

Olá

ROGER acredita que você possa achar esse artigo interessante. Esperamos que ajude a resolver seu problema técnico.

iTunes Store: O código de segurança do meu cartão de crédito ou código postal não coincide com os registros do meu banco

Clique no link acima ou copie e cole o seguinte endereço no seu navegador da Web para visualizar o artigo: <http://support.apple.com/kb/TS1646?viewlocale=pt_BR>

Atenciosamente

Equipe de Suporte da Apple

ROGER acredita que você possa achar esse artigo interessante. Esperamos que ajude a resolver seu problema técnico.

Criar uma conta da iTunes App Store sem cartão de crédito

Clique no link acima ou copie e cole o seguinte endereço no seu navegador da Web para visualizar o artigo: http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=pt_BR

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Participe do debate

Você pode postar agora e se registrar depois. Se você tem uma conta, entre agora para postar com ela.

Visitante
Responder este tópico…

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Limpar editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Quem Está Navegando   0 membros estão online

    • Nenhum usuário registrado visualizando esta página.



  • Estatísticas do Fórum

    • Total de Tópicos
      54,2k
    • Total de Posts
      448,3k
×
×
  • Criar Novo...